Annet

Hoi allemaal,

Ik ben Annet. Ik ben 54 en woon in de Oude Kom. In mijn vrije tijd ben ik druk met het gezinsleven, doe aan yoga, lees graag en wandel veel.

Enige tijd geleden ben ik toegetreden tot de Wijkraad Oude Kom.  Samen met Anja Zwarthoed en Alida Smit houd ik me meestentijds bezig met administratieve taken.

In het verleden was ik betrokken bij de ‘Stichting Buurt en Omwonenden van de Pius X’ als voorzitter. Verder heb ik gewerkt in de horeca, visverwerking, incasso/invorderingsafdelingen, klantenservice-afdelingen, tennisvereniging en een keukenshowroom. Ik denk oplossingsgericht en ben soms wat eigenwijs maar wel met een gezonde dosis humor . Ik denk daarom dat ik zeker van toegevoegde waarde ben voor de Wijkraad.

Annet Veerman